czwartek, 14 listopada 2013

a teraz posłuchajcie Wodza ;)





No to czas na "słowo od naczelnika" hihi ;)
Szczerze nie mam pojęcia, co mam tu napisać, ale jak mus to mus.
Taki właśnie oto ze mnie naczelnik, że każą mi tu pisać, a przecież moja fucha powinna zupełnie inaczej wyglądać. W końcu jestem tu od ustawiania innych, a nie od ciężkiej roboty XD
Dobra, no to jak zdążyliście zauważyć BLOG idzie pełną parą- DZIAŁAMY to jest najważniejsze!
Chcę zachęcić Was do tego, abyście często odwiedzali naszą stronkę, no bo przecież nie robimy tego tylko dla siebie, ale także dla Was. 
A teraz ważna informacja- aktualnie trwa drugie zebranie gazetki (bloga), chętni do jego tworzenia są, więc mam nadzieje, że z każdym kolejnym zebraniem będzie nas coraz więcej. Szczerze przyznam, że tematów nam nie brakuje.
Za dwa tygodnie spotykamy się ponownie, dołączcie do Nas. Czekamy na WAS !

Karolina Sypniewska (  Kala ;) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz