czwartek, 31 października 2013

"Kupa" śmiechu i zabawy ;)

W dniach od 7-9 października 2013 r. pojechaliśmy na wycieczkę zorganizowaną przez EKOzespoły do miejscowości Rajcza. Podróż odbyła się pociągiem, na miejsce dojechaliśmy ok. godziny 11-tej. Następnie poszliśmy do sklepu po jakiś prowiant i czekała nas trudna wędrówka pod górę z ciężkimi plecakami do naszego schroniska. Tam mieliśmy chwilę na oswojenie się z miejscem i zakwaterowaniem. Poznaliśmy bardzo miłą Panią przewodnik, która opowiedziała nam parę ciekawostek na temat okolicy, w której się znajdowaliśmy. Potem odbyła się zbiórka i wyruszyliśmy w góry. Naszym celem pierwszego dnia było dojście na Halę Rysianka. Dzięki Pani przewodnik, udało nam się osiągnąć sukces. Byliśmy tak zmęczeni marszem, że marzyliśmy już tylko o kolacji i łóżkach. Oczywiście daliśmy popalić też naszym nauczycielkom. Nie obyło się bez upomnień o ciszę. Przez kolejne dwa dni udało się nam zwiedzić jeszcze Halę Lipowską, gdzie osobiście miałam przeżycia z upartą krową, która nie chciała zejść mi z drogi. Pewnie niejeden z nas bardzo dobrze wspomina tę wycieczkę, między innymi dlatego, że dowiedzieliśmy się wielu nowych rzeczy, a atmosfera na wyjeździe była naprawdę dobra. Wszyscy robiliśmy bardzo dużo zdjęć i tych grupowych i tych, których lepiej nie pokazywać. Oby więcej takich wyjazdów. ; )