sobota, 8 marca 2014

Stop dyskryminacji Tłustego Czwartku!

W dzisiejszym wydaniu przeprowadzamy wywiad z dzisiejszym solenizantem, Tłustym Czwartkiem.

R: Dzień Dobry!

TC: Nie wiem, czy taki dobry… wszyscy wołają na mnie tłusty, a wcale tak się nie czuję. Dobrze mi jest w moim ciele.

R: Rozumiemy. Co boli pana najbardziej?

TC:  Przykre jest samo moje imię. Dlaczego tłusty? Przecież "puszysty" brzmi dużo lepiej! Puszysty Czwartek! Dobrze Zbudowany Czwartek!  A wy myślicie, że środa taka idealna?

R: Czy jest Pan odosobniony w swoich roszczeniach?

TC: Absolutnie! Lany Poniedziałek, to dopiero ma się ciężko! Stop przemocy! Fizycznej i psychicznej (szczególnie wobec mnie…)

R: A co na to lekarze? Czy jest z panem aż tak źle?

TC: Na szczęście nie, mieszczę się jeszcze w swoich dwudziestoczterogodzinnych ubraniach. Naukowcy twierdzą jednak, że mam zły wpływ na innych.

R: Czym to argumentują?

TC: Podobno wszyscy w dniu mojego święta opychają się opływającymi w kalorie smakołykami.  To chyba nie moja wina, prawda?

R. Tak, tak. Co chciałby Pan, panie Puszysty Czwartku przekazać naszym czytelnikom?

TC: Szanowni Państwo! Stop dyskryminacji! Nie chcę poddać się zabiegowi liposukcji! Dobrze mi z moim ciałem! Akceptujmy inność. Co ma powiedzieć Wielka Sobota? Też pewnie ma ciężko. Jeszcze raz stanowcze stop przemocy!
Słaawuś :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz